Volgende week tussen presentatie, kort en krachtig. Presentatie 10 min, 20 min bespreken. Helderen analyse probleem, locatie hoe gaan mensen ermee om. Wat hebben wij te bieden, wat dragen we bij.
Strategie, wat is het probleem en hoe oplossen? Nog geen Kits, wel de eerste aanzettingen. Wat hebben we gevonden, maar vooral hoe gaan we het oplossen.
Beeldende presentatie, benaderen vanuit je rol in het project.
nu taken specifiek gaan doen, meer kijken naar het project vanuit je rol.
(Angst, welke angst?)
Boodschap verstoppen in bijv. Het spel. Het echte leven speels maken, en dus begrijpbaar voor de kinderen. Nabootsen van iets in het echte leven om hun voor te bereiden voor wat er ‘later’ gaat gebeuren. Wat gaan we precies vertellen? Hoe kan dat iets meer zijn dan alleen maar onze feitelijk informatie, hoe zouden die kinderen er zelf ( Nu/ OF LATER) over na denken.
Welke spelletjes zijn er? Hoe werken die?
Analfabetisme. Andere beeldtaal toepassen. Studie naar de beeldtaal. Hoe zouden wij dat gaan gebruiken in onze vormgeving. (II/MV)
Beeldtaal voor kinderen.
Nu de studie doen, geen sausje dat we later erbij gooien. We moeten weten hoe de beeldtaal daar in elkaar zit. Taal eigen maken > inzetten voor het concept.
Concept, en beeldtaal lopen later samen.
Wat is relevante media in Afghanistan? (radio, analfabeet, lokale radio) (bijvoorbeeld een hoorspel wat aansluit op ‘ons’ spel)
Content, wat gaan we nu eigenlijk vertellen!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten